My Broken Nail | FUNERAL AFTERMATH

My Broken Nail | FUNERAL AFTERMATH


Did you attend my funeral yet? *Sobbing* Trag.. Tragic. Th.. Th.. Th.. That’s so strong, so passionate In this bed of holo *holosexual music plays* It was a beautiful ceremony Thank you all so much for coming Now that we have all had the chance to properly mourn the loss of my nail It’s time to deal with the reality of a broken nail on a… *Rewind sound effect* *The Next Episode by Snoop Dogg Plays* “Hold Up. Hey!” I must interrupt this video with a very important message because yesterday when I took this video screenshot there was 960,000 of you guys and today, less than 24 hours later there is a million of you! What? I guess the flood gates of holosexuals have opened up and everyone is having a huge coming out party today Aren’t yah? I’m so proud of you guys! Now I promised you guys a massive holo, major ridiculously big holo, holo, holo ultimate giveaway at one million subscribers on Youtube And you’re gonna get that giveaway but since this came very unexpectedly and I have had zero time to prepare because it came way too fast It’s probably going to take me a week to film the giveaway video but don’t worry, Giveaway has been unlocked the lock is just, stuck and it will be unstuck soon I promise And I just wanna say a big thank you to you guys for subscribing to my weird ass nail art channel that sometimes, I don’t know what the hell I’m doing on it. But thank you so much! Okay back to the video Broken nail on a channel entirely dedicated to nails…Shit. You wanna know what happened don’t you? Well, for those of you who follow my snapchat you already know But for those of you who don’t lets have a brief recap And I’ll relive the trauma *Crying* So one night everything was fine and I was talking about how long my nail were getting Then I put on some Black Holo Witch because it matches my soul And this was just after publishing polish mountain and from that I got a lot of new Snapchat followers so I’d thought I’d introduce myself. “Holo there” Anyways I was talking about going to work “Desk job, like a normal adult in a productive society” And being a smart ass “I can’t really Snap while I’m at work because that shit is confidential bitch” “So, bye” And then as soon as I got to work and went to unlock my *beeping* cabinet door thingy, this happened *Tragic music plays* So yeah basically I was reckless and I used my pointer finger to try and rip open the door that I thought was unlocked, but it was really locked so it kind of flung back on me and *crying* It broke my nail! It was so mean to me but also I was stupid for using my good hand and not even thinking about what I was doing! Cristine Ahh! So, um yeah it was a very traumatic day for me as you can see but I got lots of support from you guys on Twitter So I’m, I’m honestly so grateful And honestly you guys are fucking hilarious Also add me on Snapchat so I don’t have to show you my story on Youtube, so you can just see it, on Snapchat. where it’s supposed to be shown. Hah, yes. Alright back to the reality, I got to do something about this I thought about putting on some kind of patch or some kind of tip extension So that I can preserve the length until it grew out But honestly, this one time I went to a salon to add some fake shit to the tip of my nail, it looked like garbage! And I’m never doing that again I also felt that because it kind of broke the whole corner of the nail and some of the layers seem to have come off on the part that didn’t fully break it wouldn’t really work if I tried to patch it up or at least it wouldn’t last very long so. I just decided to bite the bullet, and cut it down! Currently ridiculing myself for posting this video in January! he he he he he The last time I had a really bad nail break was in January 2015, and thats when I had the fake tip on and I took it right off because it was stupid So yeah, breaking nails is not something that happens to me often at all But I guess sometimes you just can’t avoid it I would have rather it be my toenail In fact, next time I open a cabinet, I’m going to do it with my toes so I don’t risk my fingernails Okay, lets cut this traitor down! I tried to use scissors, um but yeah apparently I forgot how you cut nails because I never cut nails. Cuticle scissors will not cut your nail, *error sound* they just don’t work. I had to use nail clippers at first, because it was just otherwise impossible to file. Picked up one of my glass nail files, lucky for you I have a whole video on how to file and shape your nails, so you can watch that if you want more details. Because of the way the break happened, I didn’t really have a choice and I had to round out the one side of my nail. I should probably pop my nail polish off shouldn’t I? Oh, would you look at that? The way my nail broken is revealing that only the surface layer of my nail was yellow guess I’m not a smoking-crack addict after all. Keep filing it down, And crying inside because I haven’t had this short of a nail in years I also just want to point out that my nail did bend A lot lower in the nail bed Or higher depending on the orietation that I’m showing you this in ‘Cause you can kinda see a white scarline if you will that is now going on my nail just about on this mellow line What that means is that my nail actually bent a lot lower on the nail bed when I hit it on that STUPID cabinet But luckilly it didn’t snap that low It just snapped at the edge of the tip of the nail wich was probably a lot drier. And… Yeah. Shit happens when you go to work So, I’m not going to work anymore, I QUIT The bent nail scar in my nail also means that it will be a point of weakness until it’s fully grown out. So, I need to be more careful now And also get other people to do things for me, I will never do anything myself again And that’s that, you got an uneven nail…Yeah I figure i’ll just leave it asymetrical looking like this until I can grow it out a bit to then make it more of a squoval shape Cuz THAT’s the kind of shape I like on my nails. Now let me put some Black HOLO Witch back on my nails so I can PRETEND THAT THIS NEVER HAPPENED What do you mean “one nail is shorter than the other”? I have no idea what you’re talking about. At all. I do have at least two nail art videos that I’d already filmed before my nail death so you’re gonna see those put out in the next couple weeks. Don’t be alarmed, my nails don’t grow that fast but after that yes, I’m gonna file down my nails to the same length and I will take this opportunity to do some nail art for short nails yeeeeeah! Everyone always ask me this question so yeaaah! Everyone’s now happy that Cristine broke her nail *sobbing* no, ok, in all seriousness guys, short nails are NOT a bad thing let me just make that clear I, personally, am just used to long nails cause I like to stab people with them, ok? So I’m hoping that, in a couple weeks, when my videos with my new shorter nails start coming out it will be a good thing for you, guys cause you’ll get to see me do some nail art on short nails and maybe the world will be a better place yes, probably yes. Alright guys, thank you so much for attending my funeral I really appreciate it. Subscribe to my channel because it’s freeee hehe and I’ll see y’all next time byyye *outro music plays*

100 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *