DIY Ugly Holiday Sweater Challenge – Man Vs Corinne Vs Pin

DIY Ugly Holiday Sweater Challenge – Man Vs Corinne Vs Pin


Corinne: Weird being in here. Rob: Huh? How do you like it? Corinne: Smells a little like beer and vomit. Rob: And blood. Corinne: And little bit of pee. Rob: Uh sometimes I just- I’m working on a project so hard, I can’t leave the room. Corinne: You have a pee jar? Rob: Yeah… It’s right here. [intro music] Rob: What’s up everybody, welcome to Man vs Corinne: Corinne vs Pin: Rob: ugly sweater edition. Corinne: That’s right, there’s gonna be an ugly sweater throw down up in here today. Rob: Angel commented that we should do an ugly Christmas sweater challenge Man vs Corinne vs Pin style, and that’s what you’re about to see today. Corinne: Also because we made our own ugly sweater kit that’s in the brand new Threadbanger holiday box. Wow, it’s looking good too. Rob: Huh, look at all that sh*t that’s in there, that is filled to the brim with holiday goodness. Corinne & Rob: Ahhh….. Rob: Alright, so now we got both our sweater kits, what is inside is the question. Corinne: Yeah, so let’s get started, shall we? Rob: Oh… Always sneaking it in there. Corinne: Alright, open it up. Rob: Alright, first up we got several pieces of felt, some glue, then we got all this sh*t, what is all this sh*t? Corinne: We got a little doodads, lots of little sequins and pom poms and rickrack. Rob: Rickrack, ricka- rickamurack? [Corinne laughs] Corinne: Rigamarole. Rob: Oh… look at this: little eyes in here! Nice! Corinne: We got some black puff paint. Rob: Oh yeah. Corinne: You could make a sweatshirt real ugly with these things. Rob: This is a solid kit, along with our safety green sweaters, these are gonna be ugly as sh*t. Corinne: Um… do you have a plan at all? Rob: No. Corinne: I’ve been thinking about mine for weeks. Rob: I needed a f*cking plan?! Oh sh*t, I need a f*cking plan… Corinne: [laughs] Speaking of sweaters, you have a pretty nice sweater on. Rob: This is uh… this is from Hot Topic. Corinne: Huh, it’s nice, but it’s not as nice as my sweater T-shirt. Rob: Ohhhh…. I guess that’s also a prized possession in the Threadbanger holiday box. It looked like a knitted sweater. It’s nice, could you just go out a little bit more… Yeah, nice! Let’s get on with making these sweaters. Corinne: Well, my plan is to glue a bunch of these little f*cking sequins on here. Rob: There are a lot of f*cking sequins in here. Corinne: I’d do like five hours… at least three. [Corinne & Rob both laugh] Rob: What…? Rob: I am big into statement sweaters, so I’m gonna put something across this in big, bold letters. We all know that- Corinne: What’s it gonna be? Rob: I don’t know what’s it gonna be yet, but I know that the design definitely has to include a middle finger somehow. Corinne: No one saw that coming. Rob: Alright, with the green sweatshirt here, I’m gonna use a red piece of felt, I’m gonna make a Christmas tree. Red and green, kinda like this holiday combo already, I’m gonna cut that out and then I’m gonna put these little… what the f*ck are these things? Corinne: They’re called rickrack. Rob: Is that- are you serious, these are called rickrack? Corinne: This stuff? Rob: Yeah, what the f*ck is this? Corinne: Rickrack. Rob: Alright, I’m gonna take some of this rickrack, [Corinne laughs] I’m gonna kind of decorate it uh, like it’s kinda like the Christmas tree garland. Corinne: I’m pretty impressed with your tree, it’s cute. Rob: But it gets even cuter when I put the eyes on, these were f*cking clutched to put in this kit, and then I’m using some rickamurack to make some eyebrows, which look very devious, Corinne: Look at that. Rob: and mean. Corinne: That’s impressive, very cute. Rob: What’s uh- what’s going on over there, speaking of cute. Corinne: So, first of all, the plan actually pretty much revolves around the fact that I want cat heads on the sweatshirt. Rob: Ohhh…. very cute. Corinne: I- I actually didn’t know what the f*ck I was doing, I had a plan and then I like deviated from the plan because you said something about a statement sweater, and then I wanted a statement sweater, I don’t know what the f*ck I was thinking. Anyway, I decided to go back to plan number one, which is based on the sock design, so this is like, in honor of my favorite holiday socks. Rob: Sorry to interrupt, but if you like holiday socks, check this out: huh? Corinne: Oh yeah. Rob: Threadbanger holiday socks! Corinne: Those are nice. Rob: In the box, for the holiday season, direct to your door! Boom, alright keep on going, sorry. Corinne: First of all, I put some masking tape down to make sure everything stays lined up because things can tend to shift a little bit. Rob: Protip. Protip. Corinne: Yeah, protip! Um, and then I just started gluing sh*t onto the sweatshirt very meticulously. I also cut some very skinny strips of felt as you can see, and some of the rickrack to create kind of like that repeat pattern effect Rob: Mmhmm. Corinne: that’s in socks. Rob: F*ck, that looks good, are those little Christmas trees?! Corinne: Yeah little Chris- well, I would just call them trees. Actually, there’s a whole story going on here, so… You start with the seashells down at the bottom and then you have flowers, and the cat heads pretty much represent our like, cat overlords Corinne: cuz they control everything. Rob: Right they- the one eyed cats. Corinne: That’s its nose! Rob: Oh… I thought that was its one seeing evil eye. Corinne: It’s it little heart nose! Rob: Oh… okay. Corinne: Does it look like an eye? Rob: Yeah, those are the cat overlords. Corinne: Anyway, you got the trees here and then you go into town where the little bells are, lining the streets, and then- Rob: Are you f*cking serious, you thought up really that hard about this?! Corinne: [laughs] And then the snow, and then the cat overlords in space with stars. Rob: Wow… that was a f*cking journey. [Corinne laughs] Corinne: All I have to do now, which is the most exciting part, is peel the f*cking tape off. Rob: Oh… a little peel porn over there. Look at that, it looks good! Corinne: Yeah, I think it looks… interesting. Rob: Well I’m just taking the felt over here, just making a simple slogan, really, of letters, drawing them out, cutting them out, gluing them on, and the message is quite clear for all who reads it, uh you know, spoiler alert, Santa isn’t real. Stop lying to your children. This is where it gets clever, the middle finger is the “I,” now the pine tree, now he’s angry, upon learning Santa isn’t real and h-he’s pissed. Uh, and then I used some of these – they look like snowflakes – just gluing those on all over the place, looks like it’s snowing. I used the pom pom- pom poms? Is that what these are- f*ck, these are called? As little Christmas ornaments. Corinne: That’s cute. I’ve actually met Santa, so… Rob: Bullsh*t! Corinne: Yep. Mrs. Claus: real nice. Rob: Made you some cookies, I’m sure. Corinne: No, I actually met her outside of this bar one night, you know, we hit it off, we were smoking a cigarette out back. [Corinne & Rob laughs] Rob: Oh yeah…? Rob: I’m gonna put this on, are you gonna put yours on? Corinne: Are you putting me on? Hahaha… Rob: Ahhhhhhhhhh! Corinne: Um… I- It’s like I have to- I have to do a lot of work, you know what I mean? I can’t get it over my buns! Ahhhh!!! Noo!! Help me! Rob: No… Corinne: Help! [laughs] Did you just say no?! I can’t breathe… [laughs] Corinne: This bun…. Ahhhh!!! Ahhhh!!!! Ugh…! [Corinne laughs while Rob stares at her, rethinking his life choices] R: Hah, look at us in our ugly sweaters! What do you think? Corinne: Ahhh! Rob: My goodness! Corinne: Things keep popping off! Rob: You gotta- [Corinne laughs] Rob: You gotta sew those on! Corinne: Goddammit! This is what happens when you take the easy way out. Rob: I think that yours is spectacular. Lots of time. Lots of effort. Corinne: This is my galaxy overlord- cat galaxy overlords dance. Rob: That is quite a look. Corinne: I think these actually did come out pretty good and you know what, this isn’t the only DIY kit in the box. Rob: It’s not? Oh, this is a big one: Jolly Rancher shot glasses. That kit is here in the Threadbanger box as well. We have named them, obviously because of legal reasons, Holly Jolly shot glasses. Corinne: That’s clever. Rob: Uh, but uh, don’t fool yourself, there is a package of Jolly Ranchers in here. Corinne: Yoooo…. Rob: Enough to fill this shot glass mold and- Corinne: Yo… hook it up with the Jolly Rancher! Rob: You’re not gonna- you’re not gonna have enough. Corinne: There’s extra, there’s definitely enough for one, plus some. Rob: Alright… alright… there better be. Corinne: Hold on… I just need a couple more. Rob: Oh, woah woah woah! Corinne: If you’re on top of your sh*t and you get the box in time, you’ll have this in time for our third annual DIY shot glass holiday movie marathon, Rob: where we wake up on Christmas morning and watch terrible movies and play drinking games until we pass out. Corinne: Well Rob does. He can’t hold his liquor. [Rob retching] Corinne: You alright? Rob: What else we got in here? Corinne: We got shot glass and GFY cookie cutters. Rob: Oh… what does that stand for? Corinne: Good for you, of course. Rob: Oh… right. And wait for it… wait for it… This is the best f*cking thing in this box: Threadbanger gift wrap. That is gift wrapping paper with the middle finger on it. Goddammit, that’s awesome! How f*cking awesome is that? Corinne: But we have a special sale going on for Cyber Monday. Rob: I forgot all about that! Corinne: Yeah, this one’s a big one. If you buy the box on Cyber Monday, you will get the leftover Halloween box for free. Rob: We’re now calling them the Mega Merch box. Corinne: I mean, that’s a pretty good deal. Rob: Or as it says here, “the best deal ever.” Corinne: F*ck Hatchimals… Get yourself a Threadbanger box! Rob: Boom! Corinne: Head on over to threadbangerbox.com… and get some f*cking free sh*t. Rob: That’s all we have for you this week, be sure that you like- [Corinne laughs] Wh-wha… Be sure that you like up this video, subscribe if- Corinne: Why, why should they subscribe? Rob: Well when they subscribe, they have the ability to put on notifications, that little bell right there, they need to click that, that is crucial in this YouTube universe right now because there’s some weird sh*t going on. Corinne: What is the world coming to?! Rob: That’s it. Corinne: Alright. Corinne & Rob: Okay… Corinne: Bye! Rob: See ya. Corinne: Whe- where’re you going? Rob: I’m leaving. Corinne: Why’re you leaving that way…? Okay… I’m gonna leave the regular person way. [awesome outro music]

17 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *